داده ها و اطلاعات علوم آزمایشگاهی در حوزه سلامت، جایگزینی ندارد

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۶ کد : ۲۵۵۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۹
دکتر علیمرادیان معاون غذا ودارو اراک در پیامی فرا رسیدن ، سی ام فروردین “روز آزمایشگاه” روز بزرگداشت “جرجانی ” آزمایشگر، پژوهنده، پزشک نابغه و تیزهوشی که پزشکی تنها یکی از دانش‌های او بود را به جامعه بزرگ آزمایشگاهیان تبریک گفت.
داده ها و اطلاعات علوم آزمایشگاهی در حوزه سلامت، جایگزینی ندارد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی فرارسیدن روز علوم آزمایشگاهی را به آزمایشگاه کنترل غذا و دارو تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

" بسمه تعالی

روز آزمایشگاه، روز پاسداشت انسان‌های متعالی است، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی که در پویایی نظام سلامت خالصانه از خود گذشته‌اند و بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت دردمندان بوده‌اند.
سالروز میلاد حکیم جرجانی، آزمایشگر و پژوهنده نامدار ایران زمین و روز آزمایشگاه، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌ها و خدمات ارزنده دیده‌بانان گمنام نظام سلامت کشور که با تشخیص به‌موقع عوامل بیماری‌زا  پرچم‌دار خطوط اول نبرد با بیماری‌ها لقب گرفته‌اند را پاس بداریم.
اینجانب روز علوم آزمایشگاهی را به تمامی اعضای جامعه علوم آزمایشگاهی، خصوصا همکاران صدیق و توانمند در آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت غذا و دارو اراک تبریک عرض نموده و برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

کلید واژه ها: پیام تبریک تبریک روز علوم آزمایشگاهی دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :