تقدیر از سفید پوشان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۴ کد : ۲۵۵۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۲
۳۰ فروردین سالروز حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاه نامگذاری شده به همین مناسبت از پرسنل آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو طی آئینی تقدیر و تشکر شد.
تقدیر از سفید پوشان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و دکتر محسنی مدیر اداره دارو در محل آزمایشگاه کنترل مواد غذایی  حضور و از تلاش و زحمات مستمر پرسنل آزمایشگاه در راستای تحقق اهداف سازمانی و سلامت جامعه قدردانی و تشکر کرد.
معاون غذا و دارو گفت: فعالیت آزمایشگاه برای معاونت غذا و دارو از اهمیت بالایی برخوردار است و این  روز را  باید به جامعه بزرگ آزمایشگاهیان به‌ویژه کارکنان آزمایشگاه معاونت غذا و دارو تبریک گفت.


وی در ادامه اظهار داشت: آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از بهترین و برجسته ترین آزمایشگاه های کل کشور از نظر نیروی کارشناسی، تجهیزاتی و ساختار فیزیکی است.


دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی ضمن تبریک این روز از زحمات کارکنان آزمایشگاه تشکر کرد.


همچنین دکتر محسنی مدیر اداره دارو ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: شغل آزمایشگاه از مشاغل سخت بوده و همواره کارکنان آزمایشگاه در معرض انواع بیماری های میکروبی و ویروسی بوده و توجه به این موضوع و حفظ سلامتی کارکنان آزمایشگاه باید مورد توجه قرار گیرد.

کلید واژه ها: تقدیر از سفید پوشان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :