گردهمایی معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۸ کد : ۲۶۶۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۵
گردهمایی معاونان غذا و دارو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو و معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
گردهمایی معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک بیان کرد: جهت هماهنگی‌های اجرایی در حوزه غذا و دارو نیازمند همفکری‌های لازم در راستای خدمت بهتر به مردم هستیم که همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار گردید.

وی ادامه داد: همایش مزبور در دوران بحران کرونا به‌ صورت وبینار برگزار شد که خوشبختانه پس از بهبود وضعیت و تک رقمی شدن آمار فوتی‌های ناشی از کرونا، شرایط برگزاری حضوری این همایش فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در این همایش ۲ روزه برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوعات غذا و داروهای مکمل، شیمیایی و سنتی را خواهیم داشت.

معاون غذا و دارو اراک گفت: در همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور با حضور  ۶۳ معاون غذا و دارو در این دانشگاهها، برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان غذا و دارو در حوزه‌های مختلف مانند غذا، دارو، تجهیزات پزشکی، مکمل‌ها و فراورده‌های گیاهی و فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و سامانه‌های سلامت محور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دکتر علیمرادیان ادامه داد: همچنین در این همایش طرح‌های کلان سازمان غذا و دارو  مانند اصلاح سیاست‌های ارزی حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، توسعه سلامت غذا و نیز موضوع ارتقای ابر سامانه "تیتک" و زیرسامانه‌های مرتبط با آن بحث و بررسی شد.

همایش ۲روزه معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی مشهد امروز در مجتمع شهدای سلامت این دانشگاه برگزار شد.

 

کلید واژه ها: گردهمایی معاونان غذا و داروی مشهد


( ۱ )

نظر شما :