کشف ۱۲۰ قلم داروی مخدر و غیر مجاز و ۱۳۰ سی سی شربت مخدر از چهار عطاری در شازند

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۶۹۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۰
رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی و سنتی مکمل معاونت غذا و دارو اراک خبر داد: در بازرسی کارشناسان معاونت غذا و دارو و پلیس اماکن از چهار عطاری در شهرستان شازند بالغ بر ۱۲۰ قلم داروی مخدر و غیر مجاز و ۱۳۰ سی سی شربت مخدر به ارزش حدود پانزده میلیون ریال کشف و ضبط گردید.
کشف ۱۲۰ قلم داروی مخدر و غیر مجاز و ۱۳۰ سی سی شربت مخدر از چهار عطاری در شازند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر مریم خدایی رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذاو دارو اراک بیان کرد: با پیگیری‌های کارشناس واحد فرآورده‌های طبیعی، طب سنتی و مکمل، در بازدید نامحسوس تیم بازرسی معاونت غذا و دارو و پلیس اماکن از چهار عطاری در شهرستان شازند، بالغ بر ۱۲۰ قلم داروی مخدر و غیر مجاز و ۱۳۰ سی سی شربت مخدر ربه ارزش حدود پانزده میلیون ریال با حکم دادستانی شهرستان شازند این یک واحد عطاری پلمپ شد.

وی افزود: از این عطاری ها نزدیک به ۱۰۰ قلم داروی مخدر و ۱۳۰ سی سی شربت های مخدر به ارزش نزدیک به ۱۰ میلیون ریال و ۲۰ قلم داروهای غیرمجاز و قاچاق به ارزش نزدیک به ۵ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل از شهروندان خواست هنگام خرید از عطاری‌ها به سلامت محصول و به ویژه مجوزهای بهداشتی آن توجه کافی را داشته باشند و به هیچ عنوان تحت تاثیر سودجویانه در امر درمان قرار نگیرند.

کلید واژه ها: کشف داروی غیر مجاز بازدید از عطاری ها


نظر شما :