توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

برگزاری کمیته ویژه اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۷ کد : ۲۸۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۲
کمیته ویژه نظارت بر اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور- دارویی ،غذایی،آرایشی بهداشتی، تجهیزات وملزومات پزشکی درسال جاری با حضوردکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو وسازمان های مربوطه در سالن اجتماعات دکتردلاورمعاونت غذا ودارو اراک برگزار شد.
برگزاری کمیته ویژه اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، کمیته ویژه نظارت بر اجرای شیوه نامه پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محوردر سال جاری با محوریت بررسی مصوبات جلسه قبل ، در خصوص مشکلات  پیش رو آمده در گشت ها و بازدید ها و جهت رصد و پایش با حضور دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا ودارو و نمایندگان  اداره کل امنیتی و انتظامی ، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع اتاق اصناف، صدا و سیما، نیروی انتظامی ،معاونت بهداشتی وکارشناسان معاونت غذا و دارو تشکیل شد

در این جلسه دکتر علیمرادیان ضمن قدردانی از فعالیت مستمر اعضا گفت: حضور و مشارکت فعال همکاران در هماهنگی و همکاری با کمیته تخصصی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای حوزه سلامت  قابل تحسین است .

 

دکتر علیمرادیان

در ادامه به تشریح فعالیت های صورت پذیرفته در غالب گشت مشترک در بخش های غذا، دارو، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، عطاری ها، پرداخت و افزود: این گشت ها و بازدید ها باید به طور مستمر و با سازماندهی هدفمند صورت پذیرد.

همچنین افزود :اهداف سال 98 کارگروه  فعالیتهای پیشگیرانه با همکاری تشکلهای  تخصصی است و در این بین کارگاههای آموزشی و حمایت از کالاهای سلامت محور داخلی و افزایش نظارتها از دیگر اولویت های کارگروه است.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه شیوه نامه های اجرایی طرح در جلسه مطرح و مقرر شد تا نظرات و پیشنهادات اصلاحی این کارگروه به کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق ارز  و به کارگروه  شورای سلامت استان منعکس شود.

دکتر علیمرادیان خاطر نشان کرد:در ادامه سایر اعضا نقطه نظرات خود را در خصوص شیونامه و راهکارهای مقابله با مبارزه با عرضه محصولات قاچاق بیان نمودند و در آخر تصمیماتی در قالب مصوبات جلسه اتخاذ گردید.

جلسه در ساعت 10 با ذکر صلوات ختم گردید.

کلید واژه ها: کمیسیون شیوه نامه مبارزه با قاچاق دکتر علیمرادیان


نظر شما :