توسط معاونت غذا ودارو اراک صورت گرفت؛

جمع آوری بیش از ۱۰۰۰ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی از عطاری های سطح شهر اراک

۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰ کد : ۲۸۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۰
در اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت از عطاری های سطح شهر اراک با حضور معاون غذا و دارو و پلیس اماکن بیش از ۱۰۰۰ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی جمع آوری گردید.
جمع آوری بیش از ۱۰۰۰ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی از عطاری های سطح شهر اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک، گشت مشترک معاونت غذا و دارو  به منظور بازرسی سرزده و با هدف مبارزه با پدیده قاچاق از تعدادی از واحد های عطاری سطح شهر اراک با حضور دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو ، کارشناسان معاونت غذا و دارو، تغزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن و تجارت، پلیس اماکن نیروی انتظامی برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این برنامه گشت مشترک بازرسی از ۱۰ واحد عطاری مورد نظر بود که از این تعداد ۱ واحد بسته بودند و از ۹ واحد دیگر بازدید به عمل آمد.
گفتنی است:در این بازدید ها مقادیری به تعداد بیش از ۱۰۰۰ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی جمع آوری و به متصدیان متخلف اخطاریه کتبی داده شد.
شایان به ذکر است: با توجه به اهمیت موضوع، این قبیل بازدیدهای مشترک در اواخر سال 97 با شتاب بیشتری انجام خواهد شد ضمن اینکه مطابق برنامه زمانبندی پیش بینی شده علاوه بر واحد های عطاری ها، مراکز عرضه فراورده های آرایشی و بهداشتی سطح استان به طور کامل تحت پوشش بازدید قرار خواهند گرفت.
در پایان روابط عمومی معاونت غذا و دارو از شهروندان خواست تا در زمان خرید به تاریخ انقضای محصولات توجه نموده در صورت مشاهده موارد مشکوک  تاریخ مصرف گذشته ، فاسد و غیر قابل مصرف مراتب با شماره تلفن 190 به اطلاع برسانند.
انتهای پیام/
رسول غفاری

کلید واژه ها: بازرسی عطاری دکتر علیمرادیان


نظر شما :