پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت هفته دولت

۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۰:۱۲ کد : ۲۸۷۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۲
دکتر عباس علیمرادیان؛ معاون غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی آغاز هفته دولت را گرامی داشت و تبریک گفت.
پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت هفته دولت

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هم زمانی هفته دولت و روز کارمند با ایام محرم الحرام فرصتی است برای بزرگداشت مقام شامخ شهیدان والامقام رجائی و باهنر که از پرورش یافتگان مکتب سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبداله الحسین (ع) می باشند و نیز  خدمتگزاران پر تلاش کشور که جانانه در تلاش هستند تا مأموریت های حوزه سلامت  در معاونت غذا و دارو را در بهترین شکل ممکن به پیش ببرند.   
روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار است، آنان که همه همت و تلاششان گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
بدین وسیله ضمن گرامیداشت" یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت و روز کارمند" از خدمات صادقانه شما که در راه اعتلای میهن اسلامی خصوصاً در این دوران دشوار مقابله با بیماری همه گیر و منحوس کووید 19 مصروف می دارید تقدیر و تشکر نموده و از آستان حضرت احدیت سلامتی و مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان مسئلت می نمایم.
 ان شاء ا... با توکل بر قدرت لایزال الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در هدف غائی گام دوم انقلاب اسلامی که جهادی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی است سربلند و موفق باشید.

دکتر عباس علیمرادیان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: پیام تبریک هفته دولت


نظر شما :