پلمب یک عطاری فروشنده اقلام مخدر در اراک

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰ کد : ۲۹۴۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۸
معاون غذا و دارو اراک گفت: درطرح نظارتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یک هزا ر و ۴۱۸ عدد قرص و داروی غیر مجاز کشف و یک عطاری به دلیل فروش اقلام مخدر در اراک پلمب شد.
پلمب یک عطاری فروشنده اقلام مخدر در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو گفت:با اشاره به کشف یک هزا ر و ۴۱۸ عدد قرص و داروی غیر مجاز و ۵۸۰ سی سی شربت مخدر، در بازدید از یک واحد عطاری و یک واحد صنفی فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی، دراجرای طرح نظارتی این معاونت گفت: دراین طرح نظارتی، عطاری مورد نظر به دلیل فروش اقلام مخدر به دستور مقام قضائی پلمب شد.

معاون غذا و دارو افزود: با توجه به گزارش‌ها و درخواست‌های مردمی در خصوص تشدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی عطاری و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان اراک، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده دارو‌های گیاهی (عطاری ها) و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، با مشارکت کارشناسان سازمان غذا و دارو و مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی در سطح شهرستان اراک اجرا شد.
او با اشاره به بازدید از تعدادی از عطاری‌ها و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: در این طرح نظارتی یک هزا ر و ۴۱۸ عدد قرص و داروی غیر مجاز و ۵۸۰ سی سی شربت مخدر کشف و عطاری مورد نظر به دلیل فروش اقلام مخدر به دستور مقام قضائی پلمب شد.
دکتر علیمرادیان ا با تأکید بر تداوم طرح‌های نظارتی معاونت غذا و دارو به منظور نظارت مستمر بر عملکرد قانونی متصدیان اصناف مختلف در سطح جامعه افزود: متصدیان واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کلید واژه ها: پلمپ عطاری کشف داروی غیر مجاز معاونت غذا و دارو اراک


( ۲ )

نظر شما :