بازدید معاون غذا و دارو از واحدهای تولید سلولزی پارس سلولز و مارینا سان استان مرکزی

۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۲ کد : ۲۹۶۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۳
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک به همراه مهندس گلستانی مسئول حوزه آرایشی و بهداشتی این معاونت در سفر یکروزه به شهر ساوه از واحد تولیدی شرکت  پارس سلولز " تولید کننده محصولات سلولزی با  برند گل پر ، ونوس " و شرکت مارینا سان "تولید کننده محصولات سلولزی با برند سافتلن ، نانسی" واقع در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه بازدید کرد.
بازدید معاون غذا و دارو از واحدهای تولید سلولزی پارس سلولز و مارینا سان استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ در این بازدید دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه خانم مهندس فریده گلستانی مسئول حوزه آرایشی و بهداشتی این معاونت، از نزدیک در جریان امکانات، قابلیت ها و نحوه فعالیت آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی این واحدهای تولیدی قرار گرفت و از بخش هایی از خط تولید این واحدها بازدید به عمل آورد .
معاون غذا و دارو همچنین ضمن گفتگو با مدیریت این واحد تولیدی و شنیدن توانمندی ها و مشکلات این واحد تولیدی از روحیه تلاشگر و نگاه رو به جلو متخصصین و مدیریت این واحدهای تولیدی قدردانی نمود.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هدف از این بازدیدها را اهمیت فوق العاده سلامت محصولات بهداشتی و سلولزی دانستند و افزودند: با توجه به سلامت محوری محصولات بهداشتی و نقش آن در سلامت مردم، اهمیت نظارت بر  واحد های تولیدی در کارخانجات تولید کننده در استان حائز اهمیت است.
در این بازدید ضمن بررسی کلیه خطوط تولید و محصولات خروجی، مسائل و چالش های پیش رو در صنعت  بهداشتی و سلولزی استان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص مباحث و مسائل موجود بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: بازدید از کارخانجات سلولزی ساوه معاون غذا و دارو اراک


( ۳ )

نظر شما :