دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است

۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۵ کد : ۳۱۰۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۸
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارودر پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ۱۶ آذر گفت: دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است که ثابت قدم در مسیر تکامل و رشد اجتماعی گام بر می‌دارد.
دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، متن پیام دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به این شرح است: 
بسمه تعالی
 
دانشجو موذن جامعه است ، اگر خواب بماند ، نماز امتی قضا می شود. (شهید بهشتی)
 

دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است که با روحیه حقیقت جویی، علم‌اندوزی و مسئولیت‌پذیری، بینش و شعور سیاسی و با تاسی از فرهنگ ظلم ستیزی در ادوار مختلف همواره در مسیر حق و عدالت ثابت قدم بوده و از ارزش‌های اسلامی و انسانی در مسیر تکامل و رشد اجتماعی دفاع کرده است. 

وی اظهار داشته است: ۱۶ آذر سالروز ایثار و از خود گذشتگی دانشجویان آزاده ای است که در مقابله با استبداد سر فرود نیاورده و نقطه عطفی را در استقلال ملت ایران رقم زدند، امروز هم دانشجویان متعهد،آگاه، بیدار و آراسته به تقوای الهی به عنوان پرچمداران علم و آگاهی می توانند جهت تعالی ایران اسلامی، این مرز و بوم را به اوج اقتدار و فتح قله‌های افتخار برسانند. 

معاون غذا و دارو تصریح کرده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این مناسبت عزیز را به همه دانشجویان استان تبریک گفته و توفیقات دانشجویان گرامی را که نماد رشد و سرزندگی جامعه اند از خداوند متعال مسئلت دارم. 


انتهای پیام/

 

کلید واژه ها: پیام تبریک روز دانشجو معاون غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :