توزیع عادلانه و نظارت مستمر بر چرخه عرضه دارو در استان مرکزی افزایش می‌یابد

۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۳ کد : ۳۱۷۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۹
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: توزیع عادلانه و نظارت مستمر بر چرخه عرضه دارو در استان مرکزی افزایش می‌یابد.
توزیع عادلانه و نظارت مستمر بر چرخه عرضه دارو در استان مرکزی افزایش می‌یابد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در جلسه ستاد توزیع دارو در استان با مسئولین دارویی بیمارستانها و مدیران شرکت‌های پخش دارویی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه نظارت مستمر بر چرخه عرضه دارو و نقش مهم نیازهای دارویی هر منطقه و افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات دارویی است.
وی تصریح کرد: با استفاده از نظرات و پیشنهادهای صاحب‌نظران، موجبات اصلاح فرآیندها و مدیریت برنامه‌ریزی صحیح در زمینه توزیع دارو که نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی، توسعه عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه دارو دارد را می‌توان فراهم کرد.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: برخورد جدی با نقد فروشی و سبد فروشی دارو، همچنین عدم رعایت توزیع داروهای سهمیه‌ای توسط شرکت‌های توزیع توسط کارشناسان حوزه دارویی این معاونت صورت خواهد گرفت.

معاون غذا و دارو اظهار داشت: تعامل با شرکت‌های پخش دارویی بیش از گذشته افزایش می‌یابد.

مهندس جیریای مدیر مالی دانشگاه در این جلسه ضمن تشکر از شرکت‌های پخش، بابت همکاری‌های لازم با بیمارستان‌ها، داروخانه‌های دولتی و خصوصی استان جهت رفع نیازهای دارویی، تأکید کرد: مطالبات شرکت‌های پخش دارویی در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

دکتر ناظری مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو  در خصوص حل مشکلات بخش خصوصی در تأمین دارو و نحوه تعامل با داروخانه‌های جهت تأمین دارو با شرکت‌های پخش دارویی نقطه نظرات خود ارائه کرد.

 

کلید واژه ها: توزیع عادلانه نظارت مستمر معاون غذا و دارو اراک ستاد توزیع دارو


نظر شما :