بازدید نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از معاونت غذا و دارو

۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۸ کد : ۳۱۸۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
دکتر آصفری؛ نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک بازدید کرد.
بازدید نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از معاونت غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در فضایی صمیمی ضمن بازدید از معاونت غذا و دارو در جمع معاون، مدیران و مسئولین این معاونت حاضر شد و با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این معاونت از نزدیک آشنا شدند.

دکتر علیمرادیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تشکر از اقدام ارزنده و حرکت مردمی نمایندگان مجلس از حضور در سازمان‌ها گفت: حضور نمایندگان مردم در حوزه‌های اجرایی، سبب دلگرمی مسئولین اجرایی استان است و این پشت گرمی باعث سختکوشی و تلاش مضاعف مسئولین در سازمان‌ها می‌گردد.

 

دکتر علیمرادیان در ادامه به اهمیت برنامه های معاونت غذا و دارو اشاره کرد و گفت: اهمیت این برنامه‌ها، زمانی برای همه روشن می شود که انعکاس آن را از بیرون کار و در جامعه مشاهده می‌کنیم.

 

وی گفت: آسودگی خاطر مصرف کنندگان غذا و دارو نتیجه‌ی تلاش‌های کلیه ی دست اندرکاران سازمان غذا و دارو و از وظایف این معاونت در استان می باشد.

 

معاون غذا و دارو در ادامه عنوان کرد: البته در مسیر این کار مشکلات و موانع زیادی وجود دارد که باید با آنها مقابله کرد. وی افزود: سلامت مردم و جامعه اولویت اصلی و هدف ماست و در این راه با هر مانعی مقابله خواهیم کرد.

 

در ادامه این دیدار دکتر حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در واحدهای مختلف این معاونت: مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر، مدیریت نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، مدیریت آزمایشگاه کنترل غذا و دارو و... از نزدیک با فعالیت ها، رسالت ها و مشکلات این حوزه آشنا شد.

کلید واژه ها: بازدید نماینده محترم اراک، خنداب و کمیجان مجلس دکتر حسن آصفری معاونت غذا و دارو


نظر شما :