در معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت؛

تعامل سازنده ،اساس پیشرفت در موضوعات علمی و فرهنگی دانشگاه است

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۸ کد : ۳۱۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۰
رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اعضاء هیئت علمی علوم پایه گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی با دکتر علیمرادیان معاون جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دیدار و گفتگو نمودند.
تعامل سازنده ،اساس پیشرفت در موضوعات علمی و فرهنگی دانشگاه است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، اعضاء هیئت علمی علوم پایه گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی و رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در نشستی صمیمی با دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به بررسی چالش های علمی و فرهنگی و برنامه های پیش رو پرداختند.

دکترعلیمرادیان معاون غذا و دارو اراک ضمن خیرمقدم ، از عملکرد ارزنده اعضاء علمی علوم پایه گروه معارف در راه خدمات علمی و فرهنگی در دانشگاه و همراهی مطلوب آنان با معاونت ها تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که همکاری دوجانبه و شایسته بین معاونت غذا و دارو و  اعضاء هیئت علمی در راستای ارزش های علمی و فرهنگی همچنان تداوم یابد.

حجت الاسلام و المسلمین  حسنونددر این نشست با اشاره به ظرفیت های موجود اظهار داشت : حرکت فرهنگی نیاز به نگاه متفاوت دارد و در این راه نیاز است تا با تقویت مشارکت بین بخشی حوزه فرهنگی را پویاتر سازیم.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه به بیان بخش هایی از بیانیه گام دوم پرداخت و گفت : اهمیت نقش جوانان در افق آینده انقلاب در کلام نافذ مقام معظم رهبری گویای این است که در فضاهای دانشگاهی و دانشجویی باید نقش دانشجو در میدان فرهنگ تبیین شده و برای رسیدن به آرمان ها تلاش شود.

دکتر علمرادیان  نیز تعامل را اصلی سازنده در مسیر پیشرفت دانست و افزود: کار در حوزه فرهنگی زمان بر و بلندمدت است و اثرات کارهای امروز ماهها و سالها بعد نمایان خواهد شد . ضمن این که پیشرفت فرهنگی و ایجاد روحیه نشاط و مشارکت در بین دانشگاهیان نیازمند تعامل بیش از پیش گروه های فرهنگی است و باید از موازی کاری و سطحی نگری فاصله بگیریم..

شایان ذکر است در این نشست در مورد راهکارهای تعامل اعضاء هیئت علمی با حوزه معاونت غذا و دارو ، تدوین برنامه های پیش روی علمی و استفاده از ظرفیت های موجود بحث و تبادل نظر شد.

کلید واژه ها: اعضاء هیئت علمی گروه معارف رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری دکتر علیمرادیان


نظر شما :