پلمب عطاری توزیع کننده دارو و قرص‌های غیرمجاز در اراک

۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۹ کد : ۳۱۹۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۵
سرپرست اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اراک خبر داد: در بازرسی مشترک با نیروهای اماکن یک واحد عطاری متخلف به دلیل عرضه داروهای شیمیایی و مکمل های قاچاق توسط نیروهای اماکن پلمب شد.
پلمب عطاری توزیع کننده دارو و قرص‌های غیرمجاز در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر مصطفی ده نمکی سرپرست اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اراک بیان کرد: با پیگیری‌های کارشناس واحد فرآورده‌های طبیعی، طب سنتی و مکمل، در بازدید نامحسوس تیم بازرسی معاونت غذا و دارو و پلیس اماکن از یک عطاری در شهر اراک، مقادیری محصولات قاچاق و داروی شیمیایی ضبط شد و با حکم دادستانی شهرستان اراک مراکز آن ها پلمپ شد.

وی افزود: در بازرسی مشترک معاونت غذا و داروی استان مرکزی و مأموران اداره اماکن از این عطاری در اراک، ۱۵۶ عدد انواع قرص، دارو و شربت غیر مجاز کشف و این واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی، براساس دستور مقام قضائی پلمب شد.

سرپرست اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل از شهروندان خواست هنگام خرید از عطاری‌ها به سلامت محصول و به ویژه مجوزهای بهداشتی آن توجه کافی را داشته باشند و به هیچ عنوان تحت تاثیر سودجویانه در امر درمان قرار نگیرند.

کلید واژه ها: پلمپ عطاری اراک معاونت غذا و دارو


نظر شما :