برگزاری جشن میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۱ کد : ۳۲۲۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۱
همزمان با دهه مبارک فجر و فرارسیدن ۱۳ رجب ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام، مراسم جشنی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.
برگزاری جشن میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، همزمان با دهه مبارک فجر و فرارسیدن ۱۳ رجب میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام، مراسم جشنی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج داود نعیمی سخنرانی و سید هادی یعقوبی، ذاکر اهل‌بیت شریعت در مدح و وصف مقام والای حضرت علی (ع) مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی کردند.

در ادامه مراسم ،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو  ضمن تبریک ولادت با سعادت مولود کعبه، مولی الموحدین امیرالمومنین امام علی (ع) وهمچنین روز پدر،  با شرح ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی(ع)، عدالت و اخلاق را دو گوهر اصلی دینداری و تقوی دانست که هم در سیره پیامبر اکرم(ص) مورد تأکید قرار گرفته و هم امیرالمومنین علی(ع) اسوه و نمونه کامل آن است.

معاون غذا و دارو در ادامه گفت: بر خود لازم می دانم، ضمن سپاس از تلاش کلیه همکاران گرامی در حوزه معاونت غذا و دارو، فرصت را مغتنم شمرده و ازخداوند منان برای خانواده محترمتاشان نیز سلامتی شادکامی موفقیت روزافزون را آرزو می کنم.

گفتنی است، در این مراسم همکارانی که نامشان؛ لقب های آقا حضرت امیرالمومنین (ع) را داشتند با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد و  مدیحه سرایی در وصف امیرالمومنین، مسابقه، پذیرایی و اهدا گل از جمله برنامه های این مراسم بود.

کلید واژه ها: ولادت ولادت حضرت علی (ع) روز پدر معاونت غذا و دارو


( ۲ )

نظر شما :