کشف ۳۷۵ کیلو مواد اولیه تاریخ مصرف گذشته از یک کارگاه رشته بری در اراک

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۲ کد : ۳۲۲۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۹
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو خبر داد: در راستای ارتقا سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی های سرزده از مراکز حساس تولید مواد غذایی، بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی موفق به کشف ۳۷۵ کیلو گرم مواد اولیه تاریخ مصرف گذشته رشته در اراک شدند.
کشف ۳۷۵ کیلو مواد اولیه تاریخ مصرف گذشته از یک کارگاه رشته بری در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ مهندس فریده گلستانی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو بیان کرد:  در ساعات بعدازظهر ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ کارشناسان نظارت بر مواد غذایی طی بازدید مشترک با نماینده پلیس اماکن و با حکم قضایی از واحد کارگاهی تولید رشته بازدید فنی و بهداشتی بعمل آوردند .
وی افزود: از آب مصرفی و آرد و همچنین ۲ نمونه رشته آشی با دو تاریخ مختلف نمونه‌برداری صورت گرفت .در ضمن شواهدی دال بر استفاده از آرد تاریخ مصرف گذشته ملاحظه نگردید.در نهایت ضمن ابلاغ تذکرات لازم در خصوص تمدید مجوزهای لازم و رعایت اصول بهداشتی با قید فوریت مقرر گردید کلیه نواقص را در زمانبندی تعیین شده رفع ونتایج اقدامات به مدیریت نظارت بر مواد غذایی ارائه گردد.
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو ادامه داد: در طی بازدید از کارگاه تعداد ۱۵ گونی ۲۵ کیلوگرمی نمک تاریخ مصرف گذشته مشاهده و در همان محل با رضایت مدیر عامل کارگاه معدوم گردید.

کلید واژه ها: کشف مواد غذایی رشته اراک


نظر شما :