پیشبرد صنایع غذایی، از ارکان سلامت است

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۳ کد : ۳۲۳۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۳
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه بازدید از صنایع غذایی شهرستان آشتیان گفت: الگوی زندگی و رفتاری جامعه ما متاثر از کیفیت اقدام ماست لذا باید با تحلیل همه جانبه و برنامه ریزی صحیح، به تحقق کیفیت زندگی و افزایش طول عمر افراد جامعه اهتمام کرد.
پیشبرد صنایع غذایی، از ارکان سلامت است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان ، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه بازدید ازدو واحد تولیدی مواد غذایی و لبنی شهرستان آشتیان، با اشاره به دستاوردهای ارزشمند در صنایع غذایی کشور، تلاش مدیران این مجموعه را موثر و مفید دانست.

دکتر علیمرادیان، با بیان اینکه طرحهای توسعه ای خوبی در صنایع غذایی به بهره‌برداری رسیده است ابراز امیدواری کرد: با هدف‌گذاری متولیان امر تولید با افزایش قابلیت های کیفی، شاهد افتخارات روزافزون در صنایع کشور باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب و کیفی در صنایع غذایی گفت: صنعت غذایی کشور می تواند صحنه ای برای صادرات ارزشمند به کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای باشد. 

دکتر علیمرادیان ادامه داد: شاخص های سلامت باید با برنامه یی منطبق با مقتضیات استان و اهتمام جدی به سمت مطلوب برود.

وی بر انجام کارهای آموزشی، ترویجی و فرهنگی برای استفاده مردم از غذای سالم تاکید نمود و ابراز کرد: الگوی زندگی و رفتاری جامعه ما متاثر از کیفیت اقدام ماست لذا باید با تحلیل همه جانبه و برنامه ریزی صحیح، به تحقق کیفیت زندگی و افزایش طول عمر افراد جامعه اهتمام کرد.

دکتر علیمرادیان با اشاره به این که باید برای همه صنایع غذایی و آشامیدنی و بهداشتی، اطلس و نقشه راه داشته باشیم، گفت: با نقشه راهبردی به سمت توسعه سلامت در استان حرکت کنیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی از تلاش های متولیان صنعتی که در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قدم های موثری برمی دارند قدردانی کرد.

کلید واژه ها: پیشبرد صنایع غذایی اولویت ارکان سلامت معاونت غذا و دارو اراک بازدید


نظر شما :