دیدار و تجلیل از پاسداران حماسه به مناسبت روز پاسدار

۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵ کد : ۳۲۶۷۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۹
همزمان با سالروز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، معاون غذا و دارو اراک به همراه مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل با حضور در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه روح ا... استان مرکزی با سرهنگ امینی دیدار کردند.
دیدار و تجلیل از پاسداران حماسه به مناسبت روز پاسدار

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ظهر امروز دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر ناظری مدیر دارویی معاونت با حضور در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه روح ا... استان مرکزی از پاسداران این معاونت تقدیر کردند.
 

معاون غذا و دارو در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان‌های شهیدان گران‌قدر به ویژه سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، اعیاد خجسته‌ شعبانیه و روز پاسدار را تبریک و تهینت گفت.

وی روز پاسدار را روز امیدواری مستضعفان عالم به وعده نصرت الهی دانست و این روز را به روز کسانی که شعائر انقلاب را به گوشه گوشه دنیا رساندند و قلوب پاک مستضعفان را مملو از امید ساختند، تعبیر کرد.

دکتر علیمرادیان در ادامه از همکاری‌های سپاه، به معاونت سلامت و دفاع زیستی در موضوعات دارویی غذایی تقدیر و تشکر کرد.

 

بزرگترین قدرت سپاه اعتقادات آن است

سرهنگ امینی، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح ا... استان مرکزی نیز در این دیدار، بزرگ‌ترین نقطه قدرت سپاه را اعتقادات آن دانست و افزود: نیروی‌های مسلح در دنیا زیاد است اما سپاه مدعی است هر آنچه در صحنه میدان و عمل انجام می‌دهد براساس اعتقادات خودش و فرمایشات امامین انقلاب است.

سرهنگ امینی تصریح کرد: سپاه توانسته است ماموریت‌های خود را به فضل خدا به بهترین شکل ممکن انجام دهد و باید اذعان کرد سپاه هرچه بیشتر تلاش کند، تازه نفس تر می‌شود.

کلید واژه ها: دیدار روز پاسدار معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله معاونت غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :