تشدید نظارت بر واحد های تولیدی مواد و فرآورده های غذایی و آشامیدنی استان مرکزی

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۰ کد : ۳۳۱۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۸
مهندس گلستانی؛ مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک از تشدید نظارت بر واحد های تولیدی مواد و فراورده های غذایی و آشامیدنی در آستانه نووز ۱۴۰۲ خبر داد.
تشدید نظارت بر واحد های تولیدی مواد و فرآورده های غذایی و آشامیدنی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک،مهندس فریده گلستانی- مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: در آستانه ایام نوروز سال ۱۴۰۲ از سوی کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه به منظور حفظ و ارتقای سلامت مصرف کنندگان و مسافران نوروزی، از واحد های تولیدی مواد و فرآورده های غذایی و آشامیدنی استان مرکزی در سطح استان بازدید بعمل می آید.

وی ادامه داد؛ طبق دستورالعمل و ضوابط سازمان غذا و دارو کشور ، انبارهای نگهداری ،توزیع و شرکت های پخش محصولات غذایی، بهداشتی مشمول اخذ مجوزهای بهداشتی لازم از سازمان غذا و دارو می باشند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خاتمه، یادآور شد؛ کارشناسان ستادی اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه  ضمن بازدید از انبارها و بررسی سوابق مرتبط با مستندسازی ها، چک لیست ارزیابی شرایط فنی و بهداشتی انبارهای نگهداری فراورده های غذایی و آشامیدنی را در سامانه aduit ثبت می نمایند.

کلید واژه ها: تشدید نظارت ها ایام نوروز معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :