دیدار نوروزی رئیس انجمن داروسازان با معاون غذا و دارو

۰۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۳۳۲۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۲
معاون غذا و دارو اراک گفت: داروسازان پیش قراولان ارائه خدمات درنظام سلامت کشور هستند که توجه ویژه به بخشهای مهم و جدی در این حوزه دارند.
دیدار نوروزی رئیس انجمن داروسازان با معاون غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، دکتر احدزاده رئیس انجمن داروسازان استان مرکزی با دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر ناظری مدیر اداره دارو دیدار و گفتگو کردند.

دکتر علیمرادیان ضمن تبریک سال نو و آرزوی تندرستی و شادکامی برای تمامی داروسازان فعال در عرصه سلامت استان بیان داشت : امروز در عرصه دارویی شاهد حضور فعال همکاران داروساز در بخشهای مختلف هستیم ضمن آن که مشکلات متعددی فراسوی جامعه داروسازی کشور وجود دارد و روزهای پر فراز و نشیبی را طی می کنند که باید با همت ، وحدت رویه ، همگرایی و وحدت کلام رفع شود .

وی بحث تعرفه خدمات دارویی را یکی از مسائل مبتلا به حوزه دارویی کشور دانست و افزود: برای اصلاح فرآیند تعرفه خدمات دارویی نیازمند پشتیبانی و مطالبه خواهی جامعه داروسازی هستیم ضمن آن که نمایندگان این جامعه در شورای عالی نظام پزشکی پیگیر مطالبات صنفی آن ها در ابعاد کارشناسی هستند.

معاون غذا و دارو با تاکید بر اینکه جامعه داروسازی کشور از ظرفیت های خوبی در جهت انجام کارهای تیمی برخوردار است ، تصریح کرد :  داروسازان از پیشینه درخشانی در پیگیری مطالبات صنفی خود برخوردارند که در جهت احقاق حقوق آنان دانشگاه علوم پزشکی همکاری های لازم را با این قشر خدوم خواهد داشت.دکتر علیمرادیان تصریح کرد : مهمترین نکته راهبردی و خطیر برای برون رفت از مشکلات جامعه پزشکی بویژه حوزه دارویی کشور انسجام و وحدت رویه است تا بتوانیم شاهد پیشرفتهای درخشانی در این قشر فعال عرصه سلامت باشیم.

کلید واژه ها: دیدار نوروزی انجمن داروسازان معاونت غذا و دارو


نظر شما :