توزیع عادلانه دارو و پوشش‌ حداکثری داروخانه های استان مرکزی

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۹ کد : ۳۳۴۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۹
معاون غذا و دارو اراک در دیدار نوروزی با مدیران شرکت های پخش دارویی گفت: با توزیع عادلانه و مدیریت برنامه‌ریزی صحیح در زمینه توزیع دارو که نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی، توسعه عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه دارو دارد را می‌توان فراهم کرد.
توزیع عادلانه دارو و پوشش‌ حداکثری داروخانه های استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، میران شرکت های پخش آدورا، فردوس، البرز، بهستان و سینا پخش ژن با دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر ناظری مدیر اداره دارو دیدار و گفتگو کردند.
دکتر علیمرادیان ضمن تبریک سال نو و آرزوی تندرستی و شادکامی برای تمامی مدیران و فعالان در عرصه دارو که در راستای سیاست های سازمان غذا و دارو گام بر می دارند گفت: امیدواریم این اقدام شایسته شرکت های پخش در استان، نقطه عطفی برای حضور دیگر شرکت های خصوصی در استان باشد تا با مشارکت فعالین حوزه از محرومیت های استان کاسته شود.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل‌نظر و ارائه راهکارهای ارتقاء خدمات توزیع دارو در استان و بیان انتظارات حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه، در خصوص وضعیت بدهی مراکز تابعه دانشگاه ، تأمین به‌موقع دارو توسط شرکت‌های توزیع دارو سهمیه‌های استانی موردبررسی قرار گرفت، همچنین رفع کمبودهای دارویی به‌ خصوص سرم، اسپری های تنفسی و ... مطرح و در خصوص تأمین آن‌ها توسط شرکت‌های دارویی تصمیم لازم اتخاذ گردید.

 

کلید واژه ها: دیدار نوروزی مدیران شرکت های پخش دارویی اراک


نظر شما :