موافقت با درخواست تاسیس سه داروخانه شبانه روزی در استان

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴ کد : ۳۴۱۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۷
مدیر اداره داروی معاونت غذا و دارو خبر داد: در جلسه ی کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه ها با درخواست تبدیل سه داروخانه روزانه به شبانه روزی در خمین و اراک و تاسیس یک باب داروخانه روزانه در شهر اراک موافقت شد.
موافقت با درخواست تاسیس سه داروخانه شبانه روزی در استان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر ناظری مدیر اداره داروی معاونت غذا و دارو بیان کرد: جلسه ای با حضور دکتر امانی رئیس دانشگاه ،دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر ناظری مدیر اداره دارو و دیگر اعضا کمیسیون  با رسیدگی به 17 پرونده روز دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل شد.

وی افزود: کمیسیون قانونی ماده ۲۰ که در واقع کمیسیون امور داروخانه ها و شرکت های توزیع است براساس مقررات امور پزشکی و دارویی، مواد خوراکی و آشامیدنی در حوزه معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت (کمیسیون مرکزی) و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مربوطه (کمیسیون قانونی دانشگاه) است.

دکتر ناظری ادامه داد: در این جلسه تعداد17 پرونده مطرح شد که از این تعداد دو داروخانه در شهر اراک و یک داروخانه در شهرستان خمین تبدیل وضعیت به شبانه روزی قرار گرفتند و با یک باب تاسیس داروخانه روزانه در شهر اراک موافقت  گردید و به 13 درخواست دیگر بررسی و رسیدگی شد.

کلید واژه ها: کمیسیون ماده 20 اراک


نظر شما :