تیم بازرسی سازمان غذا و دارو، عملکرد اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک را پایش و ارزیابی کرد

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۰ کد : ۳۶۳۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۷
تیمی متشکل از کارشناسان سازمان غذا و دارو باهدف راستی آزمایی و بررسی شاخص‌ها برحسب مستندات موجود از همه واحدهای اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک بازدید کرد.
تیم بازرسی سازمان غذا و دارو، عملکرد اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک را پایش و ارزیابی کرد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، مهندس فریده گلستانی مدیر ادراه نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اظهار کرد: عملکرد مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور کارشناسان اداره کل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی افزود: در این ارزیابی که توسط کارشناسان محترم سازمان غذاودارو انجام گرفت مستندات لازم در اداره نظارت با توجه به شاخصهای در نظر گرفته شده مورد سنجش قرار گرفت و همچنین از تعدادی از کارخانجات تحت پوشش بازدید بعمل آمد که نکات و آموزشهای لازم در این خصوص توسط کارشناسان مربوطه برای بهبود عملکرد ارائه گردید.
در پایان برنامه کارشناسان سازمان به همراه معاون و مدیر اداره غذا و کارشناس مسئولان طی جلسه‌ای به جمع‌بندی و بحث و تبادل‌نظر در خصوص عملکرد واحدهای ذی‌ربط پرداخته و در کل نتایج حاصل از ارزیابی و پایش مجموعه را مثبت اعلام نمودند.
 

کلید واژه ها: پایش ارزیابی اداره نظارت بر مواد غذایی اراک


نظر شما :