نشست بررسی ارزیابی تیم بازرسی سازمان غذا و دارو با معاون غذا و دارو اراک

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۴ کد : ۳۶۳۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۳
کارشناسان سازمان غذا و دارو پس از ارزیابی و پایش عملکرد اداره نظارت بر مواد غذایی با معاون غذا و دارو و مدیران اداره نظارت و آزمایشگاه کنترل مواد غذایی دیدار و گفتگو کرد.
نشست بررسی ارزیابی تیم بازرسی سازمان غذا و دارو با معاون غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، در این ارزیابی که توسط کارشناسان محترم سازمان غذا و دارو انجام گرفت مستندات لازم در اداره نظارت با توجه به شاخصهای در نظر گرفته شده مورد سنجش قرار گرفت.
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه ضمن تشکر و خیرمقدم به نمایندگان سازمان غذا و دارو در خصوص شاخص برنامه انجام‌شده در سال گذشته و در سال جاری اظهار داشت: مدیریت مواد غذایی و بهداشتی معاونت در تدوین ضوابط و مقررات اقدامات مؤثری را در این حوزه داشته است.
وی در ادامه گفت : اداره نظارت در خصوص ارتباط مؤثر با واحد های تولیدی و مسئولین فنی واحدهای تابعه نقش مؤثری را ایفا کرده است و در استمرار و دقت در افزایش سلامت مردم نقش برجسته‌ای داشته است.
دکتر علیمرادیان در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی ما تعهدی ایجاد کرده است که رسالتی را که به عهده‌دارند را به نحو احسن انجام دهند و نقششان را به‌خوبی ایفا کنند.
در پایان برنامه بازرسان سازمان به همراه معاون و مدیران غذا و دارو دانشگاه اراک طی جلسه‌ای به جمع‌بندی و بحث و تبادل‌نظر در خصوص عملکرد واحدهای ذی‌ربط پرداخته و در کل نتایج حاصل از ارزیابی و پایش مجموعه را مثبت اعلام نمودند.

کلید واژه ها: پایش ارزیابی معاونت غذا و دارو اراک اداره نظارت بر مواد غذایی


( ۲ )

نظر شما :