به مناسبت هفته دفاع مقدس:

باید فرهنگ ایثار و جهاد را در جامعه ترویج دهیم/دستاوردهای دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود

۳۰ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۸ کد : ۳۷۶۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰
معاون غذا و دارو اراک در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و تاکید کرد: باید فرهنگ ایثار و جهاد را در جامعه ترویج و آن را در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات روزمره به کار گیریم.
باید فرهنگ ایثار و جهاد را در جامعه ترویج دهیم/دستاوردهای دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا ودارو؛ دکتر عباس علیمرادیان در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد بنابراین ما وظیفه داریم که دستاوردهای دفاع مقدس را برای نسل جوان امروز تببین کنیم تا اخلاق، مهربانی و از خودگذشتگی شهیدان را الگوی خود قرار دهند.

معاون غذا و دارو  ادامه داد: ما باید رهرو راه شهدا باشیم و آرمان‌های آنان را در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای روزمره به کار گیریم و امانتدار خوبی برای اهداف شهدا باشیم. 

وی گفت: اگر می‌خواهیم همواره موفق باشیم و سرتعظیم بر قدرت‌های بزرگ دنیا فرود نیاوریم باید رفتار و منشی که شهدا به ما یاد دادند را به کار گیریم و از آن مراقبت کنیم.

اینجانب فرا رسیدن ۳۱ شهریور و آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را به عنوان یکی از صحنه های تاریخ ساز در دفاع از مرزهای این سرزمین و دلاورمردی های جوانان را به محضر خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستارم.

دکتر عباس علیمرادیان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

کلید واژه ها: هفته دفاع مقدس معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :