تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران معاونت غذا و دارو اراک بمناسبت هفته دفاع مقدس

۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۰ کد : ۳۷۷۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۰
از جمعی از پرسنل خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس، تجلیل بعمل آمد.
تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران معاونت غذا و دارو اراک بمناسبت هفته دفاع مقدس

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، در این مراسم دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به مناسبت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس از جمعی از پرسنل خانواده های معظم شهدا وجانبازان و ایثارگران معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تجلیل کرد.

معاون غذا و دارو ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع همکاران گفت: آسایش و امنیت امروز ما نشات گرفته از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران ما است.

دکتر علیمرادیان با بیان اینکه، اتحاد مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و کیان ایران اسلامی همواره به عنوان چراغ راه و الگویی روشن، برای ایستادگی در برابر تهدیدات، توطئه‌ها و رسیدن به توسعه هر چه بیشتر نمایان‌تر شود افزود: موفقیت‌های دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگویی برای نسل جوان به بهترین شیوه ممکن یادآوری شود.

دکتر علیمرادیان، در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: شهدا شاخص زندگی ایثارگرانه و ولایت محور در جامعه هستند که جوانان و نوجوانان ما باید در تمام مراحل زندگی آنان را الگوی خود قرار دهند.

وی؛ با اشاره به اینکه جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری به برکت خون شهدا و خانواده‌های رقم زده شد گفت: شهدا، فرهنگی را در جامعه نهادینه کردند که امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز است و این فرهنگ در همه مراحل راهگشاست.

دکتر علیمرادیان با اشاره به اینکه، بزرگترین رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان و استکبار امروز وحدت و همدلی ملت است گفت: فراموش نکردن تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و قدرانی از زحمات این دلیر مردان و ایثارگران نعمتی ارزشمند است.

کلید واژه ها: تجلیل هفته دفاع مقدس معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :