از پرستاران شاغل در معاونت غذا و دارو تجلیل شد

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۶ کد : ۳۹۳۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۶
معاون غذا و دارو اراک؛ درآیین تجلیل از پرستاران شاغل در معاونت غذا و دارو نامگذاری روز خجسته میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار را مایه مباهات برای پرستاران دانست و گفت: حضرت زینب (س) پرستار نهضت و انقلاب حسینی بود و بهترین الگو برای خدمت گزاری توام با عاطفه و ایثار است.
از پرستاران شاغل در معاونت غذا و دارو تجلیل شد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان در آیین تجلیل از پرستاران شاغل در معاونت غذا و دارو با بیان اینکه حضرت زینب‌ کبری (س) نه فقط پرستار بیمار بود بلکه پرستار نهضت و انقلاب حسینی بود اظهار کرد: در آن روز سخت عاشورا وظایف سنگینی بر دوش حضرت زینب (س) قرار گرفت و این بانوی بزرگ اسلام ارزش‌ها و کرامات نهضت عاشورا را حفظ کرد. 
 
وی با تاکید بر اینکه  پرستاران ما نیز بایستی از ایشان الگوبردارند گفت: همان‌طور که او پرستار حفظ ارزش‌ها بود، پرستاران شاغل در معاونت غذا و دارو نیز می بایست با فداکاری و دلسوزی پیگیری های امور دارو به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج را مورد تکریم خود قرار دهند.
 
معاون غذا و دارو ادامه داد: پرستاری از مشاغلی است است که صرفاً برای دیگران است و ورود به این حرفه بدون عشق و محبت امکان پذیر نیست. 
 
در پایان این مراسم دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر ناظری مدیر اداره دارو از پرستاران حاضر در معاونت با اهدای گل و لوح تجلیل شد.

کلید واژه ها: روز پرستار معاونت غذا و دارو اراک


( ۲ )

نظر شما :