در معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

باز شدن گره از واحد‌های تولیدی مواد غذایی و آرایشی از اهداف اولویت دار است

۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۷ کد : ۳۹۹۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴
معاون غذا و دارو در نشست بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید کالاهای سلامت محور و راهکارهای رفع آن گفت: رفع موانع تولید از اهداف اولویت دار است.
باز شدن گره از واحد‌های تولیدی مواد غذایی و آرایشی از اهداف اولویت دار است

به نقل ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در جمع تولید کنندگان و مسئولین فنی واحد های تولیدی مواد غذایی و آرایشی استان ضمن تقدیر از مدیران تولید کننده مواد غذایی که برای کشور خلق ثروت می‌کنند، گفت: مدیران صنایع تولیدی خصوصی ضمن خلق ثروت برای کشور، به مردم محصولاتی مطمئن عرضه می‌کنند .
وی  با اشاره به مواهب طبیعی و خدادادی استان مرکزی در زمینه تولید و عرضه محصولات غذایی و دارویی، خاطرنشان کرد: در سیاست‌های جدید سازمان غذا و دارو استان‌های مختلف کشور که دارای توانمندی‌های لازم در عرصه تولید محصولات سلامت محور هستند حمایت می‌شوند که کمترین وابستگی را به کشور داشته باشند.
در این جلسه صاحبان واحد تولیدی با حضور مدیران اداره نظارت و آزمایشگاه کنترل هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعویض دائم موارد لیبل گذاری توسط اداره کل استاندارد، دوگانگی و سردرگمی در خصوص نحوه درج نشان حلال بر محصولات که پس از بحث مورد بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: نشست بررسی مشکلات و موانع واحد های تولیدی مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :