معاونت غذا و دارو با بهره‌گیری از دستگاههای پیشرفته آنالیز مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، دقت در آزمایشات را ارتقا داده است

۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۰۰:۲۵ کد : ۴۱۰۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹
مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و دارو اراک گفت: با بهره‌گیری از دستگاه های پیشرفته انالیز مواد غذایی و همچنین با تخصص پرسنل متعهد، نتایج آزمایشات با دقت بالا و با قابلیت تکرار پذیری استخراج میگردد.
معاونت غذا و دارو با بهره‌گیری از  دستگاههای پیشرفته آنالیز مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، دقت در آزمایشات را ارتقا داده است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر آیدا غفاری، مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک درباره بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته در معاونت غذا و دارو بیان کرد: استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای هوشمند، فرآیندهای آزمایشی را بهبود بخشیده و دقت بیشتری را در نتایج تضمین می‌کند. این تکنولوژی‌ها به ما امکان می‌دهند تا به سرعت و با دقت بالا، آزمون‌های گوناگونی را انجام داده و نتایج را تحلیل و ثبت کنیم.
وی افزود تکنولوژی های به روز دنیا به ما امکان می‌دهد  تعداد خطاها و اشتباهات در نتایج آزمایشات را به حداقل برسانیم و سطح اعتماد مصرف‌کنندگان به نتایج آزمایشات را افزایش دهیم. 
در پایان، مدیر آزمایشگاه با بیان اینکه تکنولوژی به عنوان یک ابزار قدرتمند در ارتقاء کیفیت و دقت آزمایشات نقش بسیار مهمی داشته است، ابراز کرد معاونت غذا و دارو به عنوان یک نهاد پویا و پیشرو، به استفاده هوشمند از فناوری در راستای بهبود ایمنی و کیفیت محصولات غذایی پیشتاز است.

کلید واژه ها: آزمایشگاه کنترل مواد غذایی دکتر آیدا غفاری اراک


نظر شما :