آزمایشگاه اراک به تجهیزات کنترل کیفی و آنالیز دستگاهی به روز و مدرنی مجهز شده است

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۵ کد : ۴۱۱۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷
کارشناسان آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل اراک و آزمایشگاههای همکار بازدید کرد.
آزمایشگاه اراک به تجهیزات کنترل کیفی و آنالیز دستگاهی به روز و مدرنی مجهز شده است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو،دکتر سهیل اسکندری و مهندس مهدیه عباسی کارشناسان با تجربه  آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو از آزمایشگاه کنترل غذا و داروی اراک بازدید نمودند. ایشان در این سفر یکروزه به اراک اظهار داشتند : ارتقاء فنی آزمایشگاه کنترل فرآورده های غذایی و دارویی به جهت کنترل کیفی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت افراد جامعه یک راهکاری های لازم در جهت ارائه خدمات بهتر می باشد .
همچنین دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک با اشاره به جایگاه جغرافیایی و استراتژیک استان مرکزی به عنوان یکی از اصلی ترین مبادی ورود کالا، اظهار داشت : در حال حاضر این آزمایشگاه تجارب خوبی در زمینه کنترل محصولات ورودی و همچنین تولیدات داخلی کسب نموده است و امیدواریم بتوانیم در زمینه بررسی های آزمایشگاهی درحوزه های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و در آینده ای نزدیک دارویی، فعالیت رو به رشدی در مجموعه این معاونت داشته باشیم.

دکتر غفاری مدیر آزمایشگاه کنترل غذا و دارو اراک نیز افزود: این آزمایشگاه از دانش کارشناسان متخصص در رشته های مرتبط برخوردار است و خدمات آزمایشگاهی مورد لزوم در رابطه با نمونه های ارسالی به صورت تخصصی ارائه می گردد.

در حال حاضر کمبود بودجه از مهمترین مشکلات حوزه آزمایشگاه جهت تهیه تجهیزات دستگاهی آزمایشگاهی و مواد مصرفی میباشد.

کلید واژه ها: بازدید


نظر شما :