بررسی چالش‌های تامین و پخش دارو و شیر خشک، در جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۱ کد : ۴۱۴۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵
در نشست ستاد توزیع دارو با حضور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، نحوه ارتقای تعامل و همکاری های مشترک شرکت های پخش دارو و داروخانه ها بررسی شد.
بررسی چالش‌های تامین و پخش دارو و شیر خشک، در جلسه ستاد توزیع داروی استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در دیدار با مسوولان و نمایندگان شرکت های پخش دارو در استان مرکزی، مجموعه سلامت و شرکت های پخش دارو یک هدف مشترک را دنبال می کنند که خدمت به بیماران است. 
وی افزود: باعث افتخار است که اولویت و دغدغه اصلی شرکت های پخش داروی استان نجات جان بیماران است و این موضوع نسبت به منافع مادی و مسایل مالی در اولویت قرار دارد.
▫️معاون غذا و دارو در ادامه بر تقویت همراهی، همدلی و همفکری بین شرکت های پخش دارو با داروخانه و دانشگاه علوم پزشکی، در راستای ارایه خدمات بهتر به بیماران و مراجعان، تاکید کرد.
معاون و مدیران معاونت غذا و دارو،مدیر بودجه دانشگاه، مدیران شرکت های پخش دارویی، کارشناسان دارویی بیمارستانهای تابعه، نماینده انجمن داروسازان در این نشست هم‌اندیشی شرکت کرده بودند. هرکدام از حاضران اصلی‌ترین مسائلی را که مجموعه‌ موردنظرشان با آن درگیر است، بیان کردند تا در جمع‌بندی نهایی مورد توجه قرار بگیرد.

کلید واژه ها: ستاد توزیع دارو اراک معاونت غذا و دارو


نظر شما :