جلسه پرسش و پاسخ و تبیین فضای سیاسی ویژه کارشناسان معاونت غذا و دارو با محوریت "انتخابات"

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۶ کد : ۴۱۷۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳
نشست پرسش و پاسخ با محوریت « مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ » با حضور حجت الاسلام جواد افشار نجفی، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در سالن معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.
جلسه پرسش و پاسخ و تبیین فضای سیاسی ویژه کارشناسان معاونت غذا و دارو با محوریت "انتخابات"

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، در این نشست، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو ضمن بیان نظرات و پرسش‌های خود، به طرح انتقادات و همچنین مطالبات شان در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند.
حجت الاسلام جواد افشار نجفی در این دیدار گفت دانشگاهیان باید مطالبه گر باشد، کادر سلامت به واسطه شور و اشتیاق جوانی و آرمان گرایی و احساس همواره در صف مقدم مطالبه گری هستند.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت مشارکت حداکثری در این انتخابات افزود: همه باید برای جذب حداکثری مردم و حضور پرشور در این انتخابات تلاش کنیم.

این مقام مسئول بر افزایش آگاهی‌های سیاسی مردم تأکید کرد و گفت: افزایش آگاهی سیاسی مردم باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب یک نماینده شایسته خواهد شد که مستلزم بسیج همگانی در حوزه نخبگانی است و دانشگاهیان عزیزی که امروز مطالبه‌گر هستند، در زمینه بالابردن آگاهی مردم در مطالبه‌گری صحیح نقش بسزایی دارند.

در پایان کارشناسان معاونت غذا و دارو ضمن رضایت از مطالب مطروحه در این نشست از برگزاری این جلسات استقبال نموده و خواستار حضور مجدد اساتید دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی شدند.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: جلسه پرسش و پاسخ انتخابات معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :