"سپاه پاسداران" الگوی هویت بخشی به نسل آینده است

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۴ کد : ۴۱۷۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷
همزمان با سالروز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، معاون غذا و دارو اراک به همراه مدیر اداره دارو با حضور در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه روح ا... استان مرکزی با سرهنگ امینی دیدار کردند.
"سپاه پاسداران" الگوی هویت بخشی به نسل آینده است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ظهر امروز دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر ناظری مدیر دارویی معاونت با حضور در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه روح ا... استان مرکزی از پاسداران این معاونت تقدیر کردند.
معاون غذا و دارو در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان‌های شهیدان گران‌قدر به ویژه سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، اعیاد خجسته‌ شعبانیه و روز پاسدار را تبریک و تهینت گفت.
در این دیدار با بیان اینکه پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند و همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و اینکه ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است و اینکه پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد از مقام شامخ پاسداران تقدیر شد.

کلید واژه ها: روز پرستار ولادت امام حسین(ع) سپاه روح الله اراک


نظر شما :