تشدید بازرسی از مراکز عرضه محصولات سلامت محور در ایام ماه رمضان و نوروز

۰۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۷ کد : ۴۲۰۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا دارو اراک تشدید نظارت و بازرسی در جهت تضمین سلامت و کیفیت محصولات غذایی و بهداشتی در ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
تشدید بازرسی از مراکز عرضه محصولات سلامت محور در ایام ماه رمضان و نوروز

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، مهندس فریده گلستانی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت :با نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین ایام ماه مبارک رمضان برنامه های تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی غذایی و بهداشتی و مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی آغاز شده است.

وی افزود: پیرو بازدیدهای مستمر از مراکز مذکور، با نزدیک شدن به ایام پایانی سال ضمن اطلاع رسانی و ارائه محتواهای آموزشی به عموم مردم، دستگاههای اجرایی و .... تشدید نظارت و بازرسی در دستور کار کارشناسان حوزه نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی قرار گرفته است.
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی ادامه داد: از مصرف کنندگان فرآورده های غذایی و بهداشتی خواستند در زمان خرید اقلام مذکور دقت کافی داشته باشند که محصولات مورد نظر دارای پروانه ساخت، تاریخ تولید معتبر و ....باشند و مواد غذایی و بهداشتی را از مکانهای معتبر خریداری نمایند.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: تشدید نظارت محصولات سلامت محور نوروز ماه رمضان اراک معاونت غذا و دارو مهندس گلستانی


نظر شما :