در کمیسیون ماده ۲۰ مطرح شد؛

برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۲۰ در دانشگاه علوم پزشکی اراک/ نظارت، تامین و ارائه خدمات دارویی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۴ کد : ۴۲۱۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵
در جلسه کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه ها به ۹ پرونده رسیدگی و بر نظارت، تامین و ارائه خدمات دارویی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز در استان تاکید شد.
برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۲۰ در دانشگاه علوم پزشکی اراک/ نظارت، تامین و ارائه خدمات دارویی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ جلسه ای با حضور دکتر امانی رئیس دانشگاه، دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر ناظری مدیر اداره دارو و نمایندگان انجمن داروسازان، سازمان نظام پزشکی و داروسازان آزاد به منظور رسیدگی به ۹ پرونده مربوط به امور داروخانه ها تشکیل شد.
در این جلسه تعداد ۹ پرونده مطرح شد که از این تعداد با درخواست ۴ پروانه تاسیس در شهرهای اراک، خمین، فراهان و مهاجران موافقت و با ۱ تمدید شبانه روزی در شهر اراک موافقت و به ۴ پرونده تخلف رسیدگی شد. 
لازم به ذکر است کمیسیون قانونی ماده ۲۰ که در واقع کمیسیون امور قانونی داروخانه ها و شرکت های توزیع است براساس مقررات امور پزشکی و دارویی، مواد خوراکی و آشامیدنی در حوزه معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت (کمیسیون مرکزی) و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مربوطه مسئول رسیدگی به درخواست های مربوط به داروخانه ها است.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: کمیسیون ماده 20 اراک معاونت غذا و دارو


نظر شما :