در پیامی صورت گرفت؛

رمضان، سرآغاز رحمت و مغفرت الهی

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۲ کد : ۴۲۲۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳
سرپرست معاونت غذا و دارو اراک گفت: تقارن سال جدید با ماه نور و رحمت، تقارن امید است و ایمان؛ امیدی برای در پیش داشتن سالی سرشار از آرامش و سلامتی و ایمانی برای خلق لحظاتی بر پایه یاد و نام خداوند.
رمضان، سرآغاز رحمت و مغفرت الهی

دکتر علی یادگاری؛ سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن ماه پر از خیر و برکت رمضان، ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی را تبریک می گوییم، ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌ داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد .
در این ماه برای بندگان، سفره ای به وسعت بخشندگی خدا پهن شده واگر لایق باشیم ریزه خوار این نعمت الهی خواهیم شد.
رمضان یک تحولِ بزرگ است، تحولی از خویشتن به پروردگار، رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت، از بی‌قیدی به مسئولیت، فرصتی مغتنم برای خدایی و آسمانی شدن، برای پیدا کردن گمشده‌های درون، گمشده‌هایی که اگر آنها را بشناسیم و پیدایشان کنیم در واقع واژه اشرف مخلوقات را درک کرده ایم.
مجدد فرا رسیدن ماه بندگی خداوند را تبریک گفته و امیدواریم در سایه قرآن و با بهره گیری معنوی از لیالی پر فضیلت ماه مبارک رمضان و عمل به آنها همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ایفاء نمائیم .
انتهای پیام/

کلید واژه ها: پیام تبریک رمضان معاون غذا و دارو دکتر علی یادگاری


نظر شما :