استان مرکزی در ایام تعطیلات کمبود دارو نخواهد داشت

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۳ کد : ۴۲۳۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱
سرپرست معاونت غذا و دارو اراک گفت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه تمام تلاش خود را بکار برده تا در ایام تعطیلات کمبود داروی خاصی در داروخانه‌ها نداشته باشیم.
استان مرکزی در ایام تعطیلات کمبود دارو نخواهد داشت

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر علی یادگاری؛ سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه اظهار کرد: مراکز دارویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نوروز ۱۴۰۳ در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران نوروزی، در آماده باش کامل به سر هستند شهروندان بدون نگرانی می‌توانند به مراکز مراجعه و از خدمات ارائه دارویی توسط مدافعان سلامت بهره مند شوند.

یادگاری با اشاره به اینکه کمبود دارویی خاصی در ایام تعطیلات نوروز در استان مرکزی وجود ندارد عنوان کرد: از چند روز گذشته به طور ویژه نظارت بر داروخانه‌ها و شرکت های پخش دارویی در راستای جلوگیری از هر گونه مشکلی در ایام نوروز درخصوص دارو افزایش یافته است.

وی گفت: ۱۶۹ داروخانه در منطقه جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت دارند که ۳۲ باب داروخانه شبانه روزی هستند مردم می‌توانند سوالات و مشکلات دارویی خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت پیگیری کنند.

سرپرست معاونت غذا و دارو اراک در پایان گفت: نیروهای بازرسی معاونت غذا و دارو در سه نوبت کاری و در بازه های زمانی تعیین شده بر تامین و ارائه خدمات دارویی بیمارستان ها، مراکز درمانی، داروخانه ها نظارت می کنند و با مشاهده هرگونه تخلف، طبق مقررات عمل خواهد شد. همچنین توصیه های دارویی و غذایی نیز در قالب نصب بنر و بروشور بین همشهریان اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: کمبود دارو ایام نوروز معاون غذا و دارو اراک دکتر یادگاری


نظر شما :