مراسم تکریم و معارفه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۶ کد : ۴۲۳۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲
مراسم تکریم و معارفه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک، با حضور رییس دانشگاه، معاونین، مدیران و کارکنان معاونت غذا و دارو برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر امانی با اشاره به تلاش های موثر دکتر علیمرادیان در دوران تصدی معاونت غذا و دارو، گفت: توان بالای مدیریتی و اجرایی دکتر علیمرادیان در حوزه های مختلف تحت پوشش غذا و دارو دانشگاه قابل توجه است و سرپرست جدید معاونت نیز باید از تجربیات ایشان بهره ببرد.
وی ضمن اشاره به حجم بالا و متراکم ارائه خدمات در این حوزه، افزود: تلاش در جهت رفع کمبودهای دارویی، فعالیت در پیک های متعدد کرونا، رفع چالش های موجود در این حوزه و برخورد با متخلفان از موارد درخشانی است که در زمان خدمت ایشان می توان به آن اشاره کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: دکتر علیمرادیان فردی پاسخگو و پیگیر در امور هستند که بار زیادی از امور کرونا بر دوش این معاونت بود و با توجه به فرهیخته بودن و سابقه فعالیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی ایشان امیدواریم بتوانیم از توانایی هایشان در امور دانشگاه استفاده کنیم.
در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند دکتر عباس علیمرادیان، دکتر علی یادگاری به عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو معرفی شد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: مراسم تودیع و معارفه معاون غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :