تقدیر از سفید پوشان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۴ کد : ۴۲۹۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸
۳۰ فروردین سالروز حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاه نامگذاری شده به همین مناسبت از پرسنل آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو طی آئینی تقدیر و تشکر شد.
تقدیر از سفید پوشان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر علی یادگاری سرپرست معاونت غذا و دارو در محل آزمایشگاه کنترل مواد غذایی حضور و از تلاش و زحمات مستمر پرسنل آزمایشگاه در راستای تحقق اهداف سازمانی و سلامت جامعه قدردانی و تشکر کرد.
سرپرست معاونت غذا و دارو گفت: فعالیت آزمایشگاه برای معاونت غذا و دارو از اهمیت بالایی برخوردار است و این روز را باید به جامعه بزرگ آزمایشگاهیان به‌ویژه کارکنان آزمایشگاه معاونت غذا و دارو تبریک گفت.

وی در ادامه اظهار داشت: آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از بهترین و برجسته ترین آزمایشگاه های کل کشور از نظر نیروی کارشناسی، تجهیزاتی و ساختار فیزیکی است.

دکتر یادگاری ادامه داد: شغل آزمایشگاه از مشاغل سخت بوده و همواره کارکنان آزمایشگاه در معرض انواع بیماری های میکروبی و ویروسی بوده و توجه به این موضوع و حفظ سلامتی کارکنان آزمایشگاه باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: تجلیل روز آزمایشگاه معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :