پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت عید سعید غدیر خم

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۵ کد : ۴۴۳۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۳
دکترعلی یادگاری،در آستانه فرا رسیدن عید غدیر خم با ارسال پیامی این مناسبت بزرگ را به تمامی شیعیان و محبان امیرالمومنین علیه السلام و همه همکاران و تلاشگران عرصه غذا و دارو و خانواده های آنها تبریک گفت .
پیام تبریک معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی معاونت غذاو  دارو اراک، 
 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

"الحمد ا... الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)"

واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

در یک کلام غدیر اقیانوسی بی کران است که سراسر هستی را پوشانده است.که آن را نمی توان بخشی از تاریخ دانست، چرا که غدیر همه تاریخ است.

اینجانب ضمن گرامیداشت دهه ولایت و تبریک عید سعید غدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به همه عاشقان ولایت و امامت به ویژه همکاران ولایی وعلوی خود در معاونت غذا و دارو اراک و خانواده گرامیشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.


دکتر علی یادگاری؛معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک عید سعید غدیر خم


( ۳ )

نظر شما :