صدور ۴ پروانه ساخت برای تولید آرد کامل در استان

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۹ کد : ۴۴۴۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۱
مدیر نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک : ۴ پروانه ساخت برای تولید آرد کامل توسط این معاونت صادر و یک کارخانه به صورت کاملا فعال در حال تولید آرد کامل می باشد.
صدور ۴ پروانه ساخت برای تولید آرد کامل در استان

فریده گلستانی گفت : اجرای طرح احیاء تولید آرد و نان کامل در استان به صورت جدی در حال انجام است بطوریکه از اردیبهشت ماه سال 1401 نهضت احیا نان با مشارکت همه جانبه همه نهادهای دخیل در حوزه گندم، آرد و نان تشکیل شده است .
 او ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و یارانش،گفت در مدت حدود 3 سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه سلامت به خصوص در حوزه ی غذایی و بهداشتی و ... صورت گرفته که می توان به اختصاص زون آرایشی بهداشتی در شهرکهای صنعتی اشاره کرد . 
گلستانی گفت : در سالهای گذشته در شهرکها و نواحی صنعتی استان زون جداگانه  و تعریف شده ای برای صنایع تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی بصورت زون مستقل وجود نداشت که  این مهم با تلاش این معاونت و با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی محقق گردید.
وی افزود : کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد توسط سازمان غذا و دارو در حوزه آرایشی و بهداشتی در طی سالهای 1400 و 1401 در کشور ،ثبت شماره پروانه ساخت کلیه محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در سامانه FDACRM به منظور ایجاد امکان استعلام اصالت کالا و ثبت شکایت در بستر اینترنت را از دیگر اقدامات مهم این حوزه در دوران دولت سیزدهم برشمرد .

کلید واژه ها: نان کامل طرح احیاء تولید آرد و نان کامل در استان معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :