راه اندازی داشبورد جدید نظارتی اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو-اراک (http://arakmu.ac.ir/vcfd/fa)،در جلسه ای که به منظور آشنایی بیشتر با این سامانه و در معاونت غذا و دارو برگزار شد ،روندسالیانه درخواست،خرید و تامین انبار های دارویی و آخرین وضعیت دارویی مراکز تحت پوشش و شبکه ها، به خصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستانی بررسی شد
کنترل در خرید و مصرف ، بررسی عللی کسورات دارویی بیمه ها به ویژه مراکز تحت پوشش از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.
دکتر علیمحمدی،سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه ضمن تشکر از زحمات همکاران اقتصاد درمان،فناوری اطلاعات و انبار ها برای طراحی و تلاش برای نظارت هرچه بیشتر برای جلوگیری از هدر رفت منابع گفت : داشتن اطلاعات قوی و محکم،پایه و اساس بسیاری از اقدامات بعدی در مجموعه دانشگاهیی خصوصا اقدامات درمانی به ویژه اقلام دارویی است.
وی یادآور شد : نوسانات دارویی، ناترازی سامانه های بیمارستانی با سامانه های غذا و دارو ، سهل انگاری سهوی و ناخواسته نیروی انسانی در چرخه ی توزیع و درمان مهمترین چالش های این حوزه اند کی می توان با همکاری و نظارت بیشتر و تشدید سیستم های نظارتی این چنین از هدررفت منابع و بیت المال جلوگیری کرد .
روابط عمومی معاونت غذا و دارو - اراک
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://Arakmu.ac.ir/vcfd/fa
https://eitaa.com/ghazadaroarak
http://ble.ir/ghazadaroarak
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
نظر شما :