در آستانه شهریور ماه؛

یادداشت معاون غذا و دارو به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰ کد : ۵۳۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۰
هفته دولت یادآور فداکاری‏ های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
یادداشت معاون غذا و دارو به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در پیامی نوشت: هر سال، در نخستین روزهای شهریور، وقتی که دولت و مردم طی هفته دولت کارنامه کوششهای سال پیش را مرور می کنند؛ یاد دو پاکباز خداجو در خاطر دوستان و دوستدارانشان غوغایی پرشور برپا می‌کند.

‏آن دو آموزگار بزرگوار که همه حیات پربرکت خود را درکوششی خستگی ناپذیر گذراندند و به واقع فرزندان رنج بودند حماسه زندگی پربار اما ساده خود را با شهادت ‏مظلومانه به هنگام خدمت به مردمی که از میانشان برخاسته بودند به اوج رساندند.

‏هفته دولت که همه ساله به یاد این دو شهید و به پاس بزرگداشت خدمات ارزنده آنان به امت و میهن اسلامی برگزار می‌شود؛ در عین حال فرصتی است تا آحاد مردم با یادآوری فضایل آن دو بزرگوار، مهم ترین درسی را که از آن آموزگاران همیشه ‏آموخته اند بار دیگر مرور کنند.

این هفته نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکو است که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، هم قسم شوند برای ساختن ایران اسلامی مقتدر، استوار، آباد و آزاد.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان حوزه سلامت استان به ویژه پرسنل محترم معاونت غذا و دارو تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان از درگاه ایزد منان خواستارم.

کلید واژه ها: هفته دولت روز کارمند پیام تبریک


نظر شما :