توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

مراسم تجلیل از داروسازان و کارمندان معاونت غذا و دارو اراک

۰۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۵ کد : ۵۴۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۹۵
بزرگداشت روز زکریای رازی، دانشمند و شیمی دان بزرگ ایرانی روز داروساز و روز کارمند با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو ،مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو درسالن اجتماعات دکتر دلاور معاونت غذا ودارو برگزار شد.
مراسم تجلیل از داروسازان و کارمندان معاونت غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی اراک، طی مراسمی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو از کلیه داروسازان و کارمندان  معاونت غذا و دارو تقدیر بعمل آمد.

دکتر عیاس علیمرادیان معاون غذا و دارو  ضمن بزرگداشت روز زکریای رازی، دانشمند و شیمی دان بزرگ ایرانی روز داروساز را فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم داروساز در چرخه نظام سلامت را عنوان نمود.

وی افزود: نقش کلیدی داروساز در چرخه درمان انقدر حیاتی میباشد که باید گفت خدمات داروسازان مربوط به روز و مقطع زمانی مشخصی نیست. به همین مناسبت از کلیه داروسازان عزیز که امور بیمارستانی و پیشخوان داروخانه ها متحول ارائه خدمات شبانه روزی می باشند تقدیر و تشکر نموده و امید است در سایه همکاری همه بتوانیم گام مهمی در اعتلای فرهنگ سلامت جامعه بر داریم .

دکترعلیمرادیان  معاون غذا و دارو  در این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی به مهمانان و تبریک روز داروساز،کارمند و هفته دولت را با یاد مردان علم و عمل شهیدان رجائی و باهنر گرامی داشته و به ارائه گزارش از نحوه اجرای طرح تحول سلامت  در استان پرداختند.

معاون غذا و دارو در این مراسم از تلاشها و پیگیریهای مجدانه کارمندان در خصوص انجام امورات محوله و تکریم ارباب رجوع تقدیر و تشکر نمود و روز کارمند را به آنها تبریک گفت.

 معاون غذا و دارو  نیز گفت: جامعه داروسازان از اصناف خدوم و دلسوز هستند که بهترین سال های زندگی خود را صرف علم آموزی، تجارب و مهارت های بالینی کرده اند و دغدغه ای جز رسیدگی به دردمندان و بیماران ندارند.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: روز کارمند روز داروساز


نظر شما :