در پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک معاون غذا و دارو به مناسبت روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۲ کد : ۵۷۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۸
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فرارسیدن روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به تمامی فعالان پرتلاش این عرصه تبریک گفت.
پیام تبریک معاون غذا و دارو به مناسبت روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فرارسیدن  روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به تمامی فعالان پرتلاش این عرصه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

بیست و ششم شهریور که به عنوان «روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس» نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران اورژانس پیش بیمارستانی و بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها سپاسگزاری کنیم. عزیزانی که در رویدادهای گوناگون، از یک سانحه رانندگی تا حوادث گسترده، نخستین مواجهه را با مصدومان و همراهان ایشان دارند و با صبر و بردباری، خدمات اولیه را که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت سانحه‌دیدگان دارد، به آنان ارائه می‌دهند.

بدیهی است اگر کوشش جهادگرانه شما عزیزان در این عرصه نبود، شاهد پیشرفت روزافزون و شکوفایی این جلودار عرصه خدمت به هم نوع نمی بودیم.

لازم است که این جهادگران برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت ، همواره خود را به دانش روز ، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات ، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورند.

اینجانب، فرارسیدن 26 شهریور ماه ، روز فوریتهای پزشکی و اورژانس 115 را به تمام جان برکفان این حوزه از نظام سلامت و سربازان خط مقدم جبهه سلامت به ویژه عزیزان سفید پوش در استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه احدیت توفیق ، سعادت و سلامت را برای این عزیزان مسالت می نمایم.

کلید واژه ها: پیام تبریک روز اورژانس دکتر علیمرادیان


( ۲ )

نظر شما :