معاون غذا و دارو اراک بیان کرد؛

روحیه جهادی و فداکاری یک ضرورت اساسی برای توسعه کشور است

۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۳ کد : ۵۸۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۳
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: توسعه کشور بر اساس منابع مادی و معنوی شکل می گیرد . بنابراین روحیه جهادی و فداکاری یک ضرورت اساسی برای توسعه کشور است.
روحیه جهادی و فداکاری یک ضرورت اساسی برای توسعه کشور است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عباس علمرادیان معاون غذا و دارو با اشاره به جو حاکم در آن زمان که موجب شد فضایی معنوی در کشور سایه افکند گفت: اگر نظام و انقلاب هنوز بر قرار است این امر بخاطر رهبری و هدایت حضرت امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی گفت: ما باید تلاش کنیم تا جوانان ما جا پای شهدا گذاشته و دوباره یک معنویت خالص را در دنیا ایجاد نمایند.
دکتر عباس علیمرادیان با اشاره به گفتمان امروز ما که گفتمان انقلابی است افزود : ما باید قدر این گفتمان را بدانیم و همراهی کنیم با مقام معظم رهبری که این گفتمان را با قوت ادامه داده و کشور را به جایگاهی رسانده اند که در 100 سال گذشته هرگز چنین قدرت و عظمتی را شاهد نبوده است.
وی گفت: ما کشوری هستیم که به لحاظ نظامی، دیپلماسی فکری و انتقادی توانسته ایم الگوی پایداری را در دنیا عرضه نماییم.
عضو هئیت علمی دانشگاه اراک افزود: ما در این ایام، یاد شهدای عزیز کشور را که حماسه ای بزرگ در تاریخ ایران اسلامی آفریدند را گرامی می داریم، و امیدواریم که هرساله با درج نهادن این حماسه عظیم، روزها و خاطرات با شکوه آن دوران را پیش چشم داشته و بدان گونه عمل نماییم.
معاون غذا و دارو متذکر شد: مذاکرات سیاسی صورت گرفته نشان از به کرسی نشاندن ایده های انقلابی ما در دنیا داشته و برگرفته از پیام امام خمینی (ره)خون شهدا، فداکاری ملت شریف ایران و عدالت خواهی مد نظر مقام معظم رهبری است. چرا که آن چیزی که مردم ما در طول تاریخ به دنبال آن بودند، عدالت بوده است و همین روحیه عدالت خواهی، موجب نارضایتی مردم از حکومت های پیشین و حرکت انقلابی آنان شد.
دکتر عباس علیمرادیان با اشاره به ضرورت حفظ روحیه عدالت خواهی در کشور اذعان داشت: حمایت از مستضعفین و عدالت از اهداف اصلی ما است و فراموش نکنیم اگر می خواهیم سعادتمند و کامیاب شویم باید به خون شهدا وفادار بوده و عدالت خواهی را بنای عملکردهایمان قرار دهیم.
وی گفت: ما باید آرمان خواه و عدالت طلب باشیم. در غیر این صورت در رسیدن به شفاف سازی و بالابردن
بهره وری دچار مشکل می شود.
دکتر علیمرادیان افزود: توسعه در یک کشور خود به خود صورت نمی گیرد و توسعه کشور بر اساس منابع مادی و معنوی شکل می گیرد.
وی افزود: از این رو لازم است همواره خود سازی داشته باشیم و با داشتن یک روحیه فداکاری و جهادی بتوانیم روحیه بسیجی را در بدنه کشور و حوزه های تخصصی وارد نماییم تا در تمامی سطوح شاهد رشد و کارآمد شدن هر چه بیشتر جامعه باشیم.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: هفته دفاع مقدس دکتر عباس علیمرادیان


نظر شما :