توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

نواخته شدن زنگ سلامت به مناسبت روز جهانی غذا در اراک

۲۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۱ کد : ۶۱۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۶۸
نواخته شدن زنگ سلامت با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و کارشناسان غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و جمعی ازمسئولین اداره کل آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه نمونه اطهر در اراک برگزار شد.
نواخته شدن زنگ سلامت به مناسبت روز جهانی غذا در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، به مناسبت روز جهانی غذا،مراسم نمادین زنگ سلامت و تغذیه سالم در یکی از مدارس اراک با حضور دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو،دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی، جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان ،کادر و پرسنل مدرسه ،کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی برگزار شد.

دکتر علیمرادیان در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: تغذیه سالم با مواد غذایی باعث در سلامت شما موثر است و باید نحوه تغذیه خود را به درستی انتخاب کنیم. وی گفت: در تغذیه سالم باید مصرف تنقلات را کاهش دهیم و مواد غذایی که سرشار از ویتامین های مفید برای بدن می باشند را استفاده کنیم. همچنین نشانگر رنگی تغذیه ای و برچسب رهگیری و کنترل اصالت در بین دانش آموزان معرفی و مفاهیم آن تعریف گردید و همچنین مسابقه ای با موضوع تغذیه سالم ویژه دانش آموزان برگزار و هدایای از سوی معاونت غذا و دارو تقدیم شد.

 لازم به ذکر است بسته تغذیه سالم در بین دانش آموزان توزیع گردید.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: هفته جهانی غذا زنگ سلامت مدرسه دخترانه اطهر


نظر شما :