در پیامی صورت گرفت؛

پیام تقدیر و تشکر معاون غذا و دارو اراک از همکاران و عوامل اجرایی برگزاری گرامیداشت روز جهانی غذا

۲۹ مهر ۱۳۹۸ | ۰۰:۵۹ کد : ۶۲۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵۷
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در پیامی از زحمات کلیه همکاران و عوامل اجرایی برگزاری برنامه های گرامیداشت روز جهانی غذا در استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد.
پیام تقدیر و تشکر معاون غذا و دارو اراک از همکاران و عوامل اجرایی برگزاری گرامیداشت روز جهانی غذا

 

 به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک در پیامی از زحمات کلیه همکاران و عوامل اجرایی برگزاری گرامیداشت روز جهانی غذا تقدیر و تشکر کرد.

 

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

خداوند را شاکریم با همت والا و تلاش بی دریغ همه همکاران و عوامل اجرایی، شاهد برگزاری پرشکوه  برنامه های گرامیداشت روز جهانی غذا که از سوی سازمان غذا و دارو برای تمامی معاونت های غذا و دارو سراسرکشور اعلام گردید بود در کمال نظم، آرامش و سلامت  در استان مرکزی بوده ایم.

 

بی شک برگزاری منظم و دقیق این نوع برنامه ها کاری بسیار حساس و خطیر است به ویژه اینکه معاونت ما توانسته با حمایت ریاست محترم دانشگاه،و دیگر معاونین محترم دانشگاه اقدام نماید و در سال جاری توفیق برگزاری گرامیداشت روز جهانی غذا همزمان با سراسر کشور را نصیب خود نماید که این مهم مایه ی بسی افتخار برای استان مرکزی و حوزه سلامت این خطه است.

 لذا بر خود لازم می دانم از مساعی ارزشمند و مسئولیت پذیری همه همکاران سختکوش در بخش های مختلف،ریاست محترم و اعضاء هئیت رذیسه داشگاه و بویژه در اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو، اداره کل آموزش و پرورش استان، حراست و واحد امور عمومی ساختمان الغدیر، روابط عمومی و سایر کارکنانی که در این امر ما را یاری رسانده اند، تقدیر و تشکر نمایم.


بدون شک همکاری خالصانه و دلسوزی همه شما عزیزان موجب دلگرمی مسئولین دانشگاه در دستیابی به قله رفیع در حوزه سلامت هر چه بیشتر در توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی به همشهریان عزیز خواهد بود .

در پایان از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت روز افزون همه را خواستارم.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: پیام تشکر دکتر علیمرادیان هفته جهانی غذا


( ۱ )

نظر شما :