معاون غذا و دارو اراک:

پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰ کد : ۷۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۶۷
دکتر مصطفی دلاور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی فرارسیدن روز کارمند سومین روز هفته دولت را به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و حوزه غذا و دارو تبریک گفت.
پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت روز کارمند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک متن تقدیر به شرح ذیل است:

 قال رسول الله(ص):

 وقتی خداوند برای بنده ای نیکی خواهد، حاجت مردم را در دست او قرار می دهد.

 

روز کارمند، تجلیل ازانسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاش شان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و قدردانی است. ازاین رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشورمان به خصوص کارمندان ارجمند دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو بکوشیم.


اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرا رسیدن روز کارمند را خدمت همه همکاران محترم که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم ،احترام و اکرام به ارباب رجوع،و برای پیشرفت با هدف اعتلا و ارتقای فعالیت های حوزه "غذا و دارو" اهتمام می ورزید و پیشتازی و پیشقدمی در امر خدمت به مراجعین را افتخار خود می دانند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در جهت کسب رضایت خداوند سبحان و مردم عزیزمان موید و منصور باشید.

 

 

همواره موفق و سربلند باشید

 

دکتر مصطفی دلاور

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: مناسبت روز کارمند دکتر دلاور


( ۱ )

نظر شما :