با حضور رییس سازمان غذا و دارو در زنجان صورت گرفت؛

مسائل حوزه غذا و دارو دانشگاه‌های کلان منطقه ۶ آمایش کشوری بررسی شد

۱۲ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۵ کد : ۷۱۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۶
در نشست مشترک روساء دانشگاه های علوم پزشکی زنجان، اراک، قزوین، البرز، قم و دانشکده های علوم پزشکی ساوه و خمین به همراه معاونین غذا و دارو و آموزشی دانشگاه‌های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور، مسایل حوزه غذا و دارو دانشگاه‌های کلان منطقه ۶ آمایش کشوری با حضور رییس سازمان غذا و دارو بررسی شد.
مسائل حوزه غذا و دارو دانشگاه‌های کلان منطقه ۶ آمایش کشوری بررسی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، صبح پنجشنبه ۱۲ دی ماه سال‌جاری نشست مشترک روسا و معاونین غذا و دارو و آموزشی دانشگاه‌های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور با حضور دکتر محمدرضا شانه‌ساز رییس سازمان غذا و دارو در زنجان برگزار شد.

در این نشست روسا و معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور به بیان مسائل پیش روی معاونت‌های غذا و دارو محل خدمت خود پرداختند و پیشنهادات و انتظارات دانشگاه‌های قطب ۶ آمایشی کشور نیز مطرح شد.

◽️همزمان با این نشست، نشست روسا و معاونین آموزشی دانشگاه‌های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور نیز با بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص توسعه رشته/ مقاطع تحصیلی براساس تفاهم‌نامه توزیع آموزشی علوم پزشکی معاونت آموزش وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با روسای دانشگاه‌ها / دانشکده‌های کلان منطقه ۶ آمایشی کشور در سالن کارگاهی مرکز روزبه برگزار شد.

در این نشست تفاهم‌نامه توسعه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی بین دانشگاه‌ها / دانشکده‌های کلان منطقه آمایشی ۶ کشور براساس تفاهم‌نامه توزیع آموزش علوم پزشکی پس از بحث و تبادل نظر مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: دانشگاههای کلان منطقه 6 آمایشی کشور دکتر جمالیان دکتر علیمرادیان


( ۱ )

نظر شما :